Portal myASNB dan Aplikasi myASNB merupakan dua kemudahan yang disediakan ASNB untuk membolehkan semua pemegang unit mempunyai akses untuk melabur dalam unit-unit amanah ASNB secara atas talian. Walau bagaimanapun, mereka yang ingin menggunakan aplikasi myASNB, perlu terlebih dahulu mendaftar di Portal myASNB untuk menetapkan Kata Pengguna dan Kata Laluan.
Pada masa ini, sebahagian perkhidmatan yang ditawarkan menerusi portal myASNB belum lagi ditawarkan oleh Aplikasi myASNB seperti Auto Labur, Pemindahan dan Penukaran.
Produk Unit Amanah ASNB | Pelaburan Minimum | Pelaburan Maksimum |
---|---|---|
Harga Tetap | RM10 | RM30,000 bagi setiap urus niaga |
Harga Berubah |
Jenis Transaksi | Hari | Waktu Operasi |
---|---|---|
Pelaburan | Isnin – Ahad | 2.00 pagi - 11.00 malam |
Jualan Balik | 2.00 pagi - 11.59 malam | |
Penukaran | 2.00 pagi - 4.00 petang |
Nota: Isnin higga Ahad, waktu tempatan. Bagi transaksi menggunakan perkhidmatan e-dompet, waktu operasi hanya sehingga 4.00 petang.
Aplikasi myASNB boleh di muat turun melalui Apple App Store, Google Playstore dan Huawei App Gallery atau klik di sini untuk capaian terus.
Android/Huawei versi 5.0 hingga versi terkini 14.0
iOS versi 13.0 hingga iOS terkini versi 17
myASNB menyediakan pelbagai perkhidmatan untuk kemudahan pemegang unit. Antaranya termasuklah:
Sedia ada
Tidak, aplikasi yang lama akan diberhentikan sepenuhnya.
Kami telah dengar cadangan anda dan ingin menyediakan aplikasi yang lebih mesra pelanggan dengan ciri-ciri serta produk baru.
Ya kerana semua urus niaga anda dipautkan kepada akaun ASNB anda.
Ya kerana semua urus niaga anda dipautkan kepada akaun ASNB anda.
Sekiranya ada sudah mempunyai akaun myASNB, anda boleh log masuk ke aplikasi baharu myASNB dengan menggunakan ID pengguna dan kata laluan yang sama.
Transaksi anda di myASNB adalah selamat kerana ditingkatkan dengan sistem keselamatan yang merangkumi ID pengguna, kata laluan unik anda, SMS TAC, pengesahan frasa keselamatan dan soalan keselamatan.
Aplikasi ini boleh digunakan oleh semua rakyat Malaysia yang merupakan pemegang unit dan bukan pemegang unit ASNB berumur 18 dan ke atas.
Pihak kami sedia membantu anda! Anda boleh menghubungi kami kami melalui saluran berikut:
Pusat Khidmat Pelanggan ASNB
Tel: 03 -7730 8899
Emel: asnbcare@pnb.com.my
Cawangan ASNB
ASNB Chatbot
Portal myASNB akan berfungsi seperti biasa. Anda boleh log masuk dan menggunakannya seperti normal.